ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی و همه آنچه در مورد ساخت اسکلت فلزی باید بدانیم.

ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی و همه آنچه در مورد ساخت اسکلت فلزی باید بدانیم.

کتیرا در کجا میروید؟

اصلی ترین مناطق ایران برای کاشت کتیرا

پیش از این مطلب به بررسی شیوه های تولید کتیرا و همچنین مهمترین موارد مصرف خانگی و صنعتی این گیاه صحبت کردیم.اما در ادامه این مطلب هدف را بر این امر قرار داده ایم تا در خصوص مناطق مناسب برای کاشت کتیرا بپردازیم.پس اگر میخواهید از این گیاه بهره ببرید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. دامنه انتشار گیاه کتیرا در جهان که شامل خاورمیانه بوده و پراکندگی جغرافیایی گیاه کتیرا در ایران در مناطق مرکزی و غربی می باشد .خاورمیانه محل اصلی رشد است. (دامنه انتشار گیاه کتیرا : سوریه، عراق، ایران، ناحیه آناتولی)

مناطق مرکزی و غربی به ویژه آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات خراسان، البرز و زاگرس

گروه بازرگانی ملکی به عنوان یکی از اصلی ترین گروه های فعال در زمینه صادرات گیاهان دارویی اقدام به فروش عمده کتیرا به عنوان یک گیاه دارویی پرطرفدار کرده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

 پرفروش ترین گونه های کتیرا

در ایران قریب به 800 گونه وجود دارد که تعدادی از آن خاردار و بقیه علفی است. نزدیک به 400 گونه از گیاه کتیرا انحصاری ایران است. از میان گونه های خاردار کتیرا تعدادی از آن مولد صمغ کتیرا است که به نام های کتیرای سفید و کتیرای زرد در بین مصرف کنندگان مشهور است.

تاریخچه استفاده از کتیرا 

کتیرا از زمان دیوکسورید و تئوفراست مورد شناسایی و مصرف بوده است. در قرون وسطی از کشور ایتالیا صادر می شده است. ریشه ی گون یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی و رسمی چین است که در فارماکوپه چین ذکر شده است. ریشه به عنوان مقوی و درمان افراد دارای قند و نفریت مصرف می شود. از کتیرا در فرآورده های سرماخوردگی به عنوان نرم کننده و ضدسرفه استفاده می شود